Czy Praca W Biznesie Nadal Sprawia Ci Radość?


Badania przeprowadzone w środowisku uniwersyteckim w Chicago dowodzą, że zadowolony i radosny pracownik, to lepszy pracownik, a czerpanie przyjemności z wykonywanej pracy zwiększa jej wydajność!

Paul Kenneth Przekonuje, Że Ciągłe Czerpanie Przyjemności Z Wykonywanej Pracy Wpływa Na Jej Efektywność

Współczesnym światem biznesu zaczęła rządzić pogoń za pieniądzem i władzą, co sprawiło, że staliśmy się zestresowanymi i zmęczonymi życiem pracownikami, którym brakuje motywacji do dalszych działań. I wcale nie będzie lepiej – każdy kolejny kryzys ekonomiczny, zagrożenia terrorystyczne i afery obniżają nasze morale.

Zapominamy z jakich powodów zdecydowaliśmy się na taką ścieżkę kariery, nie rozwijamy się, zaczynamy wykonywać rzemiosło. Kenneth uważa, że dobre nastawienie i uśmiech na twarzy nie powinny być zależne od zewnętrznych lub wewnętrznych problemów. Jeśli na kilkanaście minut przerwiemy pracę, odwrócimy się do naszego współpracownika i z nim porozmawiamy, firma na tym nie straci, a my zyskamy lepsze samopoczucie! Oczywiście, nie wszystkie interakcje z kolegami są idealne, ale na pewno każdy z nas ma kogoś, kogo w swojej firmie lubi.

Życie Jest Za Krótkie, By Wszystko Brać Na Poważnie

Przestańmy marnować godziny na narzekanie – nie zmienimy nim świata biznesu. Ale jeśli będziemy czerpać radość z naszej pracy, możemy zmienić otaczającą nas rzeczywistość na przyjemniejszą do wspólnego życia.