Multi Biorytm

    Twój blog lifestylowy

    Czy wiesz, że nawet jeden błąd agenta call center może mieć negatywny wpływ na całokształt Twojej działalności? Na przykład, jeśli agent zachowuje się źle wobec klienta, a klient zaczyna oczerniać Twoją markę, to nie tylko tracisz tego klienta, ale także innych, na których wpływa jego negatywna opinia o Twojej firmie. Praca agenta call center wymaga nie tylko określonych umiejętności ale również odpowiedniego nastawienia. W przypadku większości firm, które prowadzą prowizoryczne wewnętrzne centra telefoniczne, bardzo trudno jest zebrać odpowiednich agentów. Z drugiej strony dobre firmy outsourcingowe call center rozumieją te procesy na wylot i zatrudniają tylko osoby z odpowiednią wiedzą i nastawieniem.

    Niezależnie od tego, czy prowadzisz operację obsługi klienta, czy nieco bardziej agresywną kampanię telemarketingową, agenci powinni zawsze zachowywać się uprzejmie podczas rozmowy z potencjalnymi klientami. Poniżej przedstawiamy cechy agenta, które mogą być bardzo korzystne w jego pracy:

    Zdolność Do Utrzymania Spokoju, Gdy Klient Jest Zirytowany

    Dzisiejsze młode osoby są często podatne na emocje i mogą nie przyjąć tego dobrze, jeśli klient jest zirytowany. Mogą uciec się do nerwowych odpowiedzi, co może pogorszyć sytuację. Agencje oferujące call center outsourcing zatrudniają agentów, którzy zajmowali się już takimi sytuacjami w przeszłości. Wiedzą, jak kontrolować swoje emocje i jak wychodzić z trudnych sytuacji podczas rozmowy z klientem.

    Empatia

    Gdy klient jest w złym nastroju lub znajduje się w trudnej sytuacji, agenci powinni być w stanie wczuć się w niego. Okazywanie, że Ci zależy, pomaga w otrzymywaniu pozytywnych opinii, a obsługa połączeń staje się o wiele łatwiejsza.

    Entuzjastyczne Powitanie I Zakończenie Rozmowy Pozytywnym Akcentem

    Niezależnie od tego, co dzieje się podczas rozmowy telefonicznej lub jaki jest nastrój agenta, scenariusz otwierający i końcowy zawsze powinny być pozytywne. Okazuje się, że agenci, którzy opuszczają klienta z pozytywnym nastawieniem, uzyskują lepsze wyniki. Większość doświadczonych firm outsourcingowych call center wie o tym i ma analityków jakości, którzy rygorystycznie sprawdzają, czy agenci dobrze sobie radzą podczas otwierania i kończenia połączeń.

    Zobacz również

    dobry kardiolog

    Sposoby na wyleczenie nadciśnienia

    Jak się okazuje jedną z najczęstszych chorób, która dotyczy ludzi w dzisiejszych czasach jest nadciśnienie tętnicze. Być może nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego jak groźna jest to przypadłość i właśnie z tego względu ją bagatelizują, a pod żadnym pozorem nie wolno nam tego…

    b5

    Rajstopy i pończochy dla eleganckich kobiet

    Ważnym elementem każdego stroju biznesowego, którego wymaga od kobiet firmowy dress code są rajstopy damskie lub pończochy. To za ich sprawą skóra wygląda bezbłędnie oraz ma jednolity koloryt. W ubiorze biznesowym rajstopy także spełniają fundamentalną rolę w połączeniu z butami. Zestawione ze szpilkami zabezpieczają przed…

    jakie monitory dla graczy beda odpowiednim wyborem

    Jakie Monitory Dla Graczy Będą Odpowiednim Wyborem?

    Podczas kompletowania sprzętu gamingowego ważny jest przede wszystkim wybór solidnego komputera i monitora generującego płynny obraz wysokiej jakości. Pozostałe akcesoria można bez problemu wymienić na lepsze, ale baza powinna służyć nam długo – podpowiadamy, jak wybrać monitor do grania. Dlaczego Wybór Monitora Ma Tak Duże…

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *