Multi Biorytm

Twój blog lifestylowy

Czy wiesz, że nawet jeden błąd agenta call center może mieć negatywny wpływ na całokształt Twojej działalności? Na przykład, jeśli agent zachowuje się źle wobec klienta, a klient zaczyna oczerniać Twoją markę, to nie tylko tracisz tego klienta, ale także innych, na których wpływa jego negatywna opinia o Twojej firmie. Praca agenta call center wymaga nie tylko określonych umiejętności ale również odpowiedniego nastawienia. W przypadku większości firm, które prowadzą prowizoryczne wewnętrzne centra telefoniczne, bardzo trudno jest zebrać odpowiednich agentów. Z drugiej strony dobre firmy outsourcingowe call center rozumieją te procesy na wylot i zatrudniają tylko osoby z odpowiednią wiedzą i nastawieniem.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz operację obsługi klienta, czy nieco bardziej agresywną kampanię telemarketingową, agenci powinni zawsze zachowywać się uprzejmie podczas rozmowy z potencjalnymi klientami. Poniżej przedstawiamy cechy agenta, które mogą być bardzo korzystne w jego pracy:

Zdolność do utrzymania spokoju, gdy klient jest zirytowany

Dzisiejsze młode osoby są często podatne na emocje i mogą nie przyjąć tego dobrze, jeśli klient jest zirytowany. Mogą uciec się do nerwowych odpowiedzi, co może pogorszyć sytuację. Agencje oferujące call center outsourcing zatrudniają agentów, którzy zajmowali się już takimi sytuacjami w przeszłości. Wiedzą, jak kontrolować swoje emocje i jak wychodzić z trudnych sytuacji podczas rozmowy z klientem.

Empatia

Gdy klient jest w złym nastroju lub znajduje się w trudnej sytuacji, agenci powinni być w stanie wczuć się w niego. Okazywanie, że Ci zależy, pomaga w otrzymywaniu pozytywnych opinii, a obsługa połączeń staje się o wiele łatwiejsza.

Entuzjastyczne powitanie i zakończenie rozmowy pozytywnym akcentem

Niezależnie od tego, co dzieje się podczas rozmowy telefonicznej lub jaki jest nastrój agenta, scenariusz otwierający i końcowy zawsze powinny być pozytywne. Okazuje się, że agenci, którzy opuszczają klienta z pozytywnym nastawieniem, uzyskują lepsze wyniki. Większość doświadczonych firm outsourcingowych call center wie o tym i ma analityków jakości, którzy rygorystycznie sprawdzają, czy agenci dobrze sobie radzą podczas otwierania i kończenia połączeń.

RELATED ARTICLES

Sprawdź jakie monitory dla graczy będą odpowiednie

Jakie monitory dla graczy będą odpowiednim wyborem?

Podczas kompletowania sprzętu gamingowego ważny jest przede wszystkim wybór solidnego komputera i monitora generującego płynny obraz wysokiej jakości. Pozostałe akcesoria można bez problemu wymienić na lepsze, ale baza powinna służyć nam długo – podpowiadamy, jak wybrać monitor do grania. Dlaczego wybór monitora ma tak duże…

gra planszowa

Nie wiesz jakie zabawki dla dzieci wybrać? Sprawdź!

Wszystkie dzieci (duże i małe) uwielbiają zabawki. Śmiało, zapytaj dziecko, czego chce na święta, a większość powie: „Zabawki!” Jednak rodzice nie chcą kupować żadnych zabawek, które szybką znudzą ich dzieci po czym wylądują na strychu jako nieużywane. Chcą również czegoś, co spełnia normy bezpieczeństwa, a…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *